مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 10:302020-05-19حوادث

دستگیری اعضای باند سارقان مسلح در سیرجان


فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از دستگیری اعضای باند سارقان مسلح در این شهرستان و تحویل اموال مسروقه به مالباختگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، محمدرضا ایران نژاد اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه در سطح شهرستان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرارگرفت و ماموران انتظامی با شگردهای لازم اقدام به شناسایی این باند کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان افزود: سارقان با انتخاب طعمه، وی را به خارج از شهر برده و در مسیر مشخص با  هم دستان خود اقدام  به سرقت اموال و یا خودرو افراد می کردند.

وی ادامه داد: این سارقان نیز حتی با دیدبانی از عابر بانک ها یا طلا فروشی ها طعمه خود را  شناسایی و در صورت موقعیت مناسب وی را با ترفند داخل خودرو سوار کرده و با سلاح سرد یا گرم به خارج از شهر می بردند و نیات شوم خود را اجرا می کردند.

ایران نژاد بیان کرد: سارقین پس از اطلاع ازشکایت های مردمی و احتمال اینکه دردام پلیس گرفتار شوند به شهرستان های همجوار متواری شده و از حوزه امنیتی شهرستان سیرجان خارج می شوند که ماموران ما با هماهنگی دستگاه های امنیتی و اجرایی و انتظامی، یکی از آنها را در استان هرمزگان دستگیرو دو نفر دیگر هم با معرفی و شناسایی فرد دستگیرشده به دام پلیس می افتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای باند سارقان مسلح در سیرجان

دستگیری اعضای باند سارقان مسلح در سیرجان