مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 10:362020-05-19سياسي

رویکرد آستان قدس حمایت و تقویت تشکل های مردمی است


رویکرد آستان قدس تقویت تشکل های مردمی است، ما به دنبال تصدی گری نیستیم بلکه تقویت و حمایت از تشکل های مردم نهاد برنامه ماست.

- مشهد - تولیت آستان قدس رضوی گفت: رویکرد آستان قدس تقویت تشکل های مردمی است، ما به دنبال تصدی گری نیستیم بلکه تقویت و حمایت از تشکل های مردم نهاد برنامه ماست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، حجت الاسلام احمد مروی در دیدار مسئولان تشکل های مردمی فعال در رزمایش مواسات که در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد؛ دستگیری از مستمندان و نیازمندان را از زیباترین خصلت های مؤمنان معرفی و با بیان اینکه محبت نسبت به خداوند، تکویناً خیررسانی به بندگان خداوند را نیز به دنبال خواهد داشت؛ ابراز کرد: نخستین و مهمترین علامت محبت انسان به پروردگار، ندیدن خود و حرکت در مسیر رضای الهی است، چنین انسانی در راستای محبت خداوند از نیازمندان دستگیری می کند.

تولیت استان قدس رضوی دستگیری از نیازمندان را تجلی عشق و محبت نسبت به خداوند دانست و عنوان کرد: خدمت به خلق بخصوص انسان های نیازمند و غافل نبودن از مشکلات آنها، یکی از خصلت های بندگان عاشق خداوند بوده و یکی از بهترین مثال ها برای چنین افرادی، امیرالمؤمنین علی (ع) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد آستان قدس حمایت و تقویت تشکل های مردمی است

رویکرد آستان قدس حمایت و تقویت تشکل های مردمی است