مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 10:362020-05-19سياسي

تولید و انتشار محتوای مناسب فضای مجازی در کردستان ضروری است


نماینده ولی فقیه در استان کردستان خواستار تولید و انتشار محتوای درست و مناسب در فضای مجازی در این استان شد و افزود: در حال حاضر نوعی بی تفاوتی در این بخش دیده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی ظهر امروز سه شنبه در جلسه ستاد فضای مجازی استان کردستان اظهار داشت: امروز میزان بهره مندی مردم از فضای مجازی رشد چشمگیری پیدا کرده است و به همین دلیل باید این بخش به صورت ویژه در اولویت قرار گیرد.

وی ادامه داد: امروز همه اقشار جامعه از فضای مجازی بهره مند هستند و به همین دلیل انتظار می رود که متناسب با میزان حضور مردم محتوای خوب و ارزشمند نیز در فضای مجازی تولید و منتشر شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ضمن گلایه از سوی بعضی از مدیران و متولیان نسبت به ظرفیت های فضای مجازی، گفت: به دلیل بی تفاوتی های بعضی از مدیران و مسئولان ما در حوزه فضای مجازی موفقیت های خوبی نداشتیم و نیاز است که فعالیت ها در این بخش به صورت ویژه در اولویت قرار گیرد.

وی خواستار تلاش کلیه ادارات و سازمانهای دولتی در راستای کمک به تولید محتوای مناسب در فضای مجازی در استان کردستان شد و افزود: اگر قرار است در بخش فضای مجازی موفقیتی کسب کنیم نیاز است که به این بخش جدایی از مسائل اداری و به عنوان یک تکلیف عمومی نگاه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و انتشار محتوای مناسب فضای مجازی در کردستان ضروری است

تولید و انتشار محتوای مناسب فضای مجازی در کردستان ضروری است