مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 11:002020-05-19سياسي

عصر پساکرونا تحولی نوین در دنیای رسانه و مطبوعات می آفریند/تجلی وب هوشمند


بنیانگذار روزنامه نگاری تحلیلی در ایران گفت: در روزنامه نگاری پساکرونا و با تجلی وب هوشمند تغییرات مهمی در رسانه ها اتفاق خواهد افتاد که «روزنامه نگاری» را به سمت خردورزی می کشاند.

- اصفهان - بنیانگذار روزنامه نگاری تحلیلی در ایران گفت: در روزنامه نگاری پساکرونا و با تجلی وب هوشمند تغییرات مهمی در رسانه ها اتفاق خواهد افتاد که روزنامه نگاری را به سمت خردورزی می کشاند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر مجید رضاییان در وبینار روزنامه نگاری پساکرونا اظهار داشت: در دوران پساکرونا با توجه به تأثیر متقابل و توأمان سیستم سیاسی و سبک و فضای اجتماعی اولویت های مخاطب تغییر خواهد کرد و بدین ترتیب در روزنامه نگاری پساکرونا و با تجلی وب هوشمند تغییرات مهمی در رسانه ها اعم از مطبوعات، وب و رسانه های دیداری شنیداری اتفاق خواهد افتاد.

وی با اشاره به نظریه جامعه شناسی که همواره خواست مخاطبان با نیازشان منطبق نیست، گفت: از تمدن یونان باستان تاکنون پرسشگری رسالت کسانی است که به مخاطب یادآور می شوند که خواسته مخاطب با نیازش متفاوت است.

تعریف تازه ای اهمیت دادن سیستم های حکومتی به منافع ملت و حقوق شهروندان بنیانگذار روزنامه نگاری تحلیلی در ایران با بیان اینکه در عصر پساکرونا، نیازهای مخاطب بر خواسته هایش سبقت می گیرد، ابراز داشت: بیماری کرونا او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصر پساکرونا تحولی نوین در دنیای رسانه و مطبوعات می آفریند/تجلی وب هوشمند

عصر پساکرونا تحولی نوین در دنیای رسانه و مطبوعات می آفریند/تجلی وب هوشمند