مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 11:152020-05-19اقتصادي

700 شغل برکت برای جوانان بندر دیر بوشهر


مشارکت و سرمایه گذاری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در بندر دیر، برای 700 نفر از جوانان این شهرستان محروم استان بوشهر اشتغال فراهم آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، معاون تأمین نهاده ها و مشارکت های اقتصادی بنیاد برکت گفت: مشارکت این بنیاد در بخش فرآوری و بسته بندی انواع ماهی و میگو در بندر دیر علاوه بر ایجاد 700 فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم، موجب صادرات بیش از 400 تن ماهی و میگو به کشورهای آسیای شرقی شده است.

هادی جوهری با بیان این مطلب افزود: بنیاد برکت با سرمایه گذاری در شرکت لازک دیر در شهرستان محروم دیر استان بوشهر، علاوه بر فراهم آوردن فرصت های کسب و کار و توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی ساکنان منطقه، باعث احیای دوباره این شرکت شده است، به طوری که این شرکت با صادرات بیش از 70 درصدی محصولات تولیدی خود به مرحله ارزآوری رسیده و در زمره طرح های اقتصاد مقاومتی قرار دارد.

وی با اشاره به این که شرکت مشارکتی بنیاد برکت سال ها غیرفعال بوده است، اظهار داشت: شرکت لازک دیر که در زمینه فرآوری و بسته بندی انواع ماهی و میگو فعالیت دارد، برای سال ها به دلیل مشکلات سرمایه در گردش و کمبود نقدینگی فعالیتی نداشت تا این که در بهمن سال 1395 و پس از مشارکت با بنیاد برکت فعالیت های خود را از سر گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 شغل برکت برای جوانان بندر دیر بوشهر

700 شغل برکت برای جوانان بندر دیر بوشهر