مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 11:302020-05-19سياسي

برخی مسئولان به دنبال بهانه و توجیه کم کاری ها در آموزش و پرورش هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، غلام حسین رضوانی منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نشست مجازی با اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان تهران که باموضوع بررسی مسائل آموزش وپرورش برگزارشد، - منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: متاسفانه برخی مسئولان در برابر مشکلات و کم کاری هایی که در آموزش و پرورش وجود دارد، به دنبال بهانه و توجیه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، غلام حسین رضوانی منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نشست مجازی با اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان تهران که باموضوع بررسی مسائل آموزش وپرورش برگزارشد، با اشاره به لزوم توسعه آموزش وپرورش گفت: اگر در مواقعی گله مندیم که سرمایه اجتماعی نداریم، باید بدانیم که رشد و بالندگی این سرمایه جز از طریق آموزش و پرورش به دست نمی آید.

وی در ادامه به دیدگاه مقام معظم رهبری درباره آموزش و پروش اشاره کرد و گفت: متاسفانه سیاست ما در قبال سخنان مقام معظم رهبری طوری است که در حد حرف و صرفا تکرار باقی می ماند و در عرصه عمل ضعف داریم.

وی تاکید کرد: ما باید به خود رجوع کنیم که آیا قلبا به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون سند تحول بنیادین آموزش و پرورش معتقد هستیم یا نه؟ در واقع آیا می خواهیم و نمی شود و یا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مسئولان به دنبال بهانه و توجیه کم کاری ها در آموزش و پرورش هستند

برخی مسئولان به دنبال بهانه و توجیه کم کاری ها در آموزش و پرورش هستند