مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 12:352020-05-19سياسي

روایت زنگنه از آخرین پیام مرحوم کاظم پور اردبیلی


وزیر نفت آخرین پیامکی که از مرحوم کاظم پور دریافت کرده بود را مربوط به حقوق کارگران عنوان کرد و ادامه داد: در آن پیامک مرحوم کاظم پور، افزایش حقوق حداقل دستمزد را کم عنوان کرده بود و معتقد بود زندگی کارگران نمی چرخد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر نفت با اشاره به خدمات مرحوم حسین کاظم پور اردبیلی ، گفت: امروز با ره توشه پرباری به محضر خدا رفت و امیدوارم به من هم این توفیق را بدهد تا با ره توشه ای بروم که در درگاه خدا شرمسار نباشم.

بیژن زنگنه امروز (سه شنبه) در مراسم گرامیداشت مرحوم کاظم پور اردبیلی، نماینده ایران در هیات عامل اوپک که در وزارت نفت برگزار شد، افزود: هر توقعی که داشت برای جمهوری اسلامی و مردم و سربلندی ایران بود.

وی آخرین پیامکی که از مرحوم کاظم پور دریافت کرده بود را مربوط به حقوق کارگران عنوان کرد و ادامه داد: در آن پیامک مرحوم کاظم پور، افزایش حقوق حداقل دستمزد را کم عنوان کرده بود و معتقد بود زندگی کارگران نمی چرخد.

زنگنه افزود: وی تاکید کرده بود که یکی از مدیران شرکت های تولیدی اعلام کرده که پولی که دولت اعلام کرده پرداخت می کند را صرف افزایش حقوق کارگران کنیم زیرا افزایش حقوق ها تاثیری در صادرات و زندگی ما ندارد اما می تواند زندگی کارگران را تامین کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت زنگنه از آخرین پیام مرحوم کاظم پور اردبیلی

روایت زنگنه از آخرین پیام مرحوم کاظم پور اردبیلی