مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 13:402020-05-19اقتصادي

فاز اول پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر به بهره برداری رسید


فاز اول پارک علم و فناوری خلیج فارس و مجتمع کارگاهی واحدهای فناور با حضور معاون رییس جمهور به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاز اول طرح جامع عمرانی پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر و مجتمع کارگاهی - تجاری سازی واحدهای فناور با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور به بهره برداری رسید.

رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس عصر سه شنبه در این آیین اظهار داشت: معاون رییس جمهور در دومین سفر استانی خود در سال جهش تولید از نزدیک روند اقدامات صورت گرفته از سوی پارک علم و فناوری خلیج فارس در راستای توسعه اقتصاد دانش بنیان در استان بوشهر را بررسی و مشاهده کرد.

حبیب رستمی بیان کرد: سفر یک روزه معاون علمی و فناوری رییس جمهور به استان بوشهر شامل برنامه های متنوعی با هدف حمایت از واحدهای فناور و دانش بنیان استان است.

وی بیان کرد: افتتاح فاز اول طرح جامع عمرانی پارک علم و فناوری خلیج فارس (ساختمان گلستان)، افتتاح مجتمع کارگاهی - تجاری سازی شرکت های مستقر در پارک و مراکز رشد در شهرک صنعتی 2 بوشهر که با حمایت های مالی معاونت علمی و فناوری رییس جمهور فراهم شده، بود.

رستمی بازدید از نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و فناور استان و همچنین افتتاح صندوق پژوهش و فناوری استان بوشهر و دو شتاب دهنده تخصصی را از دیگر برنامه های سفر ستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز اول پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر به بهره برداری رسید

فاز اول پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر به بهره برداری رسید