مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 13:402020-05-19سياسي

تدوین طرح جامع پدافند غیر عامل در سمنان/ توجه جدی به وضعیت درمان


معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه پدافند غیر عامل کم هزینه ترین شیوه برای مقابله تهدیدات دشمنان است، گفت: طرح جامع پدافند غیر عامل در استان تدوین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب الله خجسته پور بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل کم هزینه ترین و صلح آمیزترین شیوه برای مقابله با نفوذ و دسیسه های دشمنان در حوزه های مختلف است، اظهار داشت: تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل در استان پیشرفت خوبی دارد و با تدوین این طرح نقشه راهی برای تحقق برنامه ها در این حوزه ایجاد می شود.

وی با اشاره به شیوع کرونا و تهدیدات زیستی در این راستا بیان کرد: زیرساخت های موجود در حوزه بهداشت و درمان یکی از عوامل مهم در کنار تلاش های کادر درمانی برای کنترل کرونا ویروس بود.

توجه ویژه به تبعات پسا کرونا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تٲکید بر اینکه اجرای طرح تحول سلامت بسیاری از مشکلات زیرساختی بهداشت و درمان در کشور را برطرف کرد، افزود: 27 درصد از تخت های بیمارستانی کشور در هشت سال اخیر ایجاد شده است.

خجسته پور با اشاره اینکه کرونا ویروس باوجود مشکلاتی که ایجاد کرد، در افزایش وحدت و همدلی در استان نقش بسزایی داشته است، یادآور شد: توجه ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین طرح جامع پدافند غیر عامل در سمنان/ توجه جدی به وضعیت درمان

تدوین طرح جامع پدافند غیر عامل در سمنان/ توجه جدی به وضعیت درمان