مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 14:202020-05-19اقتصادي

2.4 میلیارد تومان برای تجهیز هنرستان های یزد جذب شد


معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل نوسازی مدارس استان یزد از جذب اعتبار 2 میلیارد و 400 میلیون تومانی برای تجهیز هنرستان های یزد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضاییان ظهر سه شنبه در نشست خبری با بیان اینکه سال گذشته برای تخریب و بازسازی مدارس، تکمیل و تجهیز مدارس، سرمایش و گرمایش مدارس و تکمیل مدارس نیمه تمام خیرساز در مجموع 10.

5 میلیارد تومان اعتبار داشتیم، اظهار داشت: 600 میلیون تومان از اعتبارات تجهیز مدارس فعال و 600 میلیون تومان یز بابت تعمیر مدارس جذب شد.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت نوسازی مدارس استان یزد عنوان کرد: امسال 2 میلیارد و 400 میلیون تومان بابت تجهیز هنرستان های استان اعتبار جذب شد.

رضاییان ادامه داد: سال گذشته بابت ایزوگام مدارس یک میلیارد تومان هزینه شد اما امسال برای ایزوگام مدارس هیچ اعتباری در نظر گرفته نشده و باید برای پیشگیری از بروز مشکلات در فصل بارندگی، از منابع دیگری اقدام به تأمین اعتبار کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد پروژه های در دست اجرا بیان کرد: در مجموع 158 پروژه در دست اجرا داریم که برای تکمیل این پروژه ها 375 میلیارد تومان نیاز است.

رضاییان خاطرنشان کرد: 84 مورد از این پروژه ها خیری و مشارکتی و بقیه دارای اعتبار دولتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2.4 میلیارد تومان برای تجهیز هنرستان های یزد جذب شد

2.4 میلیارد تومان برای تجهیز هنرستان های یزد جذب شد