مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 14:352020-05-19اقتصادي

جهش بزرگی در حوزه درآمدهای شرکت های دانش بنیان ایجاد می شود


معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته در سال جاری جهش بزرگی در حوزه درآمدهای شرکت های دانش بنیان ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سورنا ستاری عصر سه شنبه در آیین افتتاح فاز نخست طرح جامع عمرانی پارک علم و فناوری خلیج فارس در بوشهر اظهار داشت: تلاش های گسترده ای برای توسعه و تقویت شرکت های دانش بنیان در سطح کشور صورت گرفته است.

وی با اشاره به فعالیت بیش از پنج هزار شرکت دانش بنیان در سطح کشور خاطرنشان کرد: طی سال گذشته این شرکت ها بیش از 120 هزار میلیارد تومان درآمدزایی داشته اند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری ارزش شرکت های دانش بنیان وارد شده به بورس را 140 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: هنوز شرکت های بزرگ دانش بنیان کشور وارد بورس نشده اند.

وی از توسعه فضای فیزیکی این شرکت ها خبر داد و افزود: امسال بیش از یک میلیون مترمربع فضای نوآوری به فضای موجود در کشور در دانشگاه ها، بیرون از دانشگاه ها و فضای پارک های علم و فناوری اضافه می شود.

ستاری با اشاره به اینکه همه افراد در خانه خود هم باید بتوانند به پارک دسترسی داشته باشند، ادامه داد: پارک علم و فناوری بخش مهم اکوسیستم دانش بنیان است و در این ساختار ساختمان مهم نیست بلکه نرم افزار پارک مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش بزرگی در حوزه درآمدهای شرکت های دانش بنیان ایجاد می شود

جهش بزرگی در حوزه درآمدهای شرکت های دانش بنیان ایجاد می شود