مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 16:052020-05-19سياسي

واگذاری کشت و صنعت مغان منع قانونی نداشته است


معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: واگذاری کشت و صنعت مغان هیچ منع قانونی نداشته و اگر فرآیند دوباره بررسی شود جای نگرانی وجود ندارد.

- بهروز ندایی 30 اردیبهشت در مراسم گرامیداشت روز اطلاع رسانی و روابط عمومی ها در سالن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: این روزها بحث واگذاری کشت و صنعت مغان و برخی سیاه نمایی ها در این حوزه مطرح است که باید اعلام کنیم این واگذاری براساس اصل 44 قانون اساسی و با یک روند درست و منطقی انجام شده و فرد برنده نیز هیچ مشکلی در مدیریت این مجموعه ندارد.

وی خاطرنشان کرد: نه تنها در یک سال گذشته افزایش نیرو و بهره وری در این مجموعه اتفاق افتاده بلکه بسیاری از ضعف ها و نارسایی های گذشته برطرف شده و به صراحت اعلام می کنیم که واگذاری آن جای نگرانی ندارد و به هیچ وجه انحرافی در آن شکل نگرفته است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل به نقش روابط عمومی ها در افزایش اعتماد مردم اشاره کرد و گفت: در همین موضوع اطلاع رسانی و شفافیت مساله حایز اهمیت است تا افکار عمومی اقناع شده و زمینه برای ادامه فعالیت این مجموعه به شکل مطلوب فراهم آید.

ندایی به دو بعد فعالیت روابط عمومی ها در بحث اطلاع رسانی اقدامات انجام شده از سوی دستگاه های اجرایی اشاره کرد و افزود: در این زمینه بهتر است خدمات دولت به بهتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری کشت و صنعت مغان منع قانونی نداشته است

واگذاری کشت و صنعت مغان منع قانونی نداشته است