مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 16:202020-05-19بين الملل

کرونا تاثیری برفعالیت مهندسان روس درنیروگاه اتمی بوشهر نداشته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، لوان جاگاریان ، سفیر روسیه در ایران در گفتگویی با خبرگزاری روسی تاس ضمن تاکید بر روابط مستحکم تهران و مسکو اعلام کرد که اگرچه ارتباط و تماس مقامات عالی دو کشور در حال حاضر متاثر از شیوع کرونا متوقف شده است، - سفیر روسیه در ایران با تاکید بر روابط بسیار نزدیک تهران و مسکو، اعلام کرد که با وجود شیوع کرونا؛ اما این مسئله تاثیری بر فعالیت کارشناسان روس در نیروگاه هسته ای بوشهر نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، لوان جاگاریان ، سفیر روسیه در ایران در گفتگویی با خبرگزاری روسی تاس ضمن تاکید بر روابط مستحکم تهران و مسکو اعلام کرد که اگرچه ارتباط و تماس مقامات عالی دو کشور در حال حاضر متاثر از شیوع کرونا متوقف شده است، اما دیپلماسی تلفنی میان مسکو و تهران بیش از گذشته جریان دارد.

سفیر روسیه که این گفتگو را به مناسبت یک قرن روابط مسکو و تهران انجام داده است، همچنین گفت: علی رغم شیوع ویروس کرونا، اما تجارت میان ایران و روسیه همچنان ادامه دارد.

دیپلمات ارشد روسیه در ایران همچنین گفته است که شیوع کرونا تاثیری بر فعالیت فنی و مهندسی روسیه در بخش هسته ای ایران نداشته است و کارشناسان روسی همچنان به کار خود در نیروگاه هسته ای بوشهر ادامه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا تاثیری برفعالیت مهندسان روس درنیروگاه اتمی بوشهر نداشته است

کرونا تاثیری برفعالیت مهندسان روس درنیروگاه اتمی بوشهر نداشته است