مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 16:402020-05-19فرهنگي

امسال هشتمین اثر کرمان ثبت جهانی می شود /22 اثر استان کرمان در سال 98 ثبت ملی شدند


مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با بیان این مطلب که استان کرمان در پرونده کاروانسراهای ایران برای ثبت در یونسکو سهم دارد، - ایسنا/کرمان مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با بیان این مطلب که استان کرمان در پرونده کاروانسراهای ایران برای ثبت در یونسکو سهم دارد، اظهار کرد: کاروانسرای گنجعلی خان به عنوان یکی از کاروانسراهای شاخص ایران مطرح است و احتمالا امسال پرونده کاروان سراهای ایران ثبت جهانی خواهد شد.

فریدون فعالی در حاشیه رونمایی از چند اثر ثبت ملی استان کرمان در گفت وگو با ایسنا، گفت: امروز به صورت نمادین از چهار میراث به ثبت ملی رسیده استان کرمان در چهار حوزه طبیعی، منقول، غیرمنقول و میراث ناملموس رونمایی شد.

وی با اشاره به برنامه های امسال سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان برای به ثبت ملی رساندن آثار دیگر استان اظهار کرد: به دنبال این هستیم که در سال جاری در هر شهرستان استان کرمان حداقل 4 اثر طبیعی را به ثبت ملی برسانیم و در حوزه های منقول، غیرمنقول و میراث ناملموس نیز آثاری را به ثبت ملی خواهیم رساند.

مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از به ثبت ملی رسیدن 22 اثر استان کرمان در سال گذشته خبر داد و گفت: در سال گذشته در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال هشتمین اثر کرمان ثبت جهانی می شود /22 اثر استان کرمان در سال 98 ثبت ملی شدند

امسال هشتمین اثر کرمان ثبت جهانی می شود /22 اثر استان کرمان در سال 98 ثبت ملی شدند