مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 17:302020-05-19حوادث

دستگیری2 باند حفاری غیرمجاز در آذربایجان غربی


فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: همکاری و هماهنگی موثر نیروی انتظامی و نیروهای یگان حفاظت اداره کل منجر به متلاشی شدن دو باند حفاران غیرمجاز و قاچاق اشیاء عتیقه در مهاباد و ارومیه شد.

- سرهنگ بهزاد حجابی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: در پی دریافت گزارشات جوامع محلی و تعامل و همکاری با همیاران میراث فرهنگی مهاباد تلاش برای دستگیری اعضای باند حفاری غیرمجاز در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با بررسی های انجام شده 2 نفر از اعضای باند به همراه ادوات حفاری دستگیر شدند و با هماهنگی با پاسگاه مکریان غربی این افراد جهت سیر مراحل قانونی، پس از دستگیری به پاسگاه مهاباد دلالت داده شدند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین با تعامل و هماهنگی خوب و موثری که با بخش های نیروی انتظامی ایجاد شده و مشارکت یگان حفاظت میراث فرهنگی آذربایجان غربی و پاسگاه انتظامی نازلوی شمالی پنج نفر از اعضای باند حفاری غیرمجاز در ارومیه دستگیر شدند.

وی عنوان کرد: طی دو عملیات موفقیت آمیز با همکاری خوب نیروی انتظامی یک دستگاه خودروی پراید، تعداد هفت دستگاه طلایاب، اسکنر و ردیاب، یک دستگاه لپ تاب، همچنین ادوات حفاری از قبیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری2 باند حفاری غیرمجاز در آذربایجان غربی

دستگیری2 باند حفاری غیرمجاز در آذربایجان غربی