مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 18:052020-05-19حوادث

کاهش 50 درصدی تصادفات فوتی در نیشابور


فرمانده انتظامی نیشابور از کاهش 50 درصدی تصادفات فوتی در این شهرستان خبر داد.

- فرمانده انتظامی نیشابور با اشاره به کاهش 59 درصدی تصادفات فوتی در این شهرستان، گفت: طی یک سال گذشته بیش از 60 درصد نقاط حادثه خیز این شهرستان اصلاح شد و شناسایی و اصلاح سایر نقاط نیز در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، سرهنگ حسین دهقانپور با اشاره به کاهش 59 درصدی تصادفات فوتی در این شهرستان، گفت: در مدت گذشته از سال 99 تصادفات جرحی و خسارتی به ترتیب 41 و 71 درصد کاهش یافته و در سال 98 نیز شاهد کاهش 11 درصدی تصادفات منجر به فوت، کاهش 11 درصدی تصادفات جرحی و کاهش 16 درصدی تصادفات خسارتی نسبت به سال 97 در حوزه درون شهری نیشابور بودیم.

وی ادامه داد: برای ایجاد نظم و امنیت ترافیکی و کاهش تصادفات رانندگی در شهرستان نیشابور طرح های مختلف و بازدارنده از جمله گسترش فعالیت های فرهنگی، اصلاح مهندسی برخی معابر و نقاط حادثه ساز، توقیف و اعمال قانون رانندگان متخلف و پرخطر انجام شده است.

فرمانده انتظامی نیشابور گفت: طی یک سال گذشته بیش از 60 درصد نقاط حادثه خیز این شهرستان اصلاح شد و شناسایی و اصلاح سایر نقاط نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: با هدف افزایش سواد ترافیکی با همکاری حوزه های علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش و شهرداری برنامه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 50 درصدی تصادفات فوتی در نیشابور

کاهش 50 درصدی تصادفات فوتی در نیشابور