مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 21:102020-05-19اجتماعي

محور شوشتر- مسجدسلیمان تا شهریورماه چهارخطه می شود


مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از چهار خطه شدن جاده شوشتر- مسجدسلیمان خبر داد و گفت: این محور تا شهریورماه سال جاری چهارخطه خواهد شد تا تردد در آن ایمن تر از گذشته انجام شود.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از چهار خطه شدن جاده شوشتر- مسجدسلیمان خبر داد و گفت: این محور تا شهریورماه سال جاری چهارخطه خواهد شد تا تردد در آن ایمن تر از گذشته انجام شود.

رضا رضایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: محور شوشتر – مسجدسلیمان یکی از محورهای حادثه خیز در خوزستان است و از این رو تصمیم گرفته شد تا نسبت به چهارخطه کردن این مسیر اقدام شود.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرح چهار خطه کردن جاده شوشتر - مسجدسلیمان، ادامه داد: این پروژه از سه راهی گاوسوار در شهرستان شوشتر آغاز و تا روستای آبگاه در مسیر شهرستان مسجدسلیمان ادامه می یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به اقداماتی که باید در این پروژه انجام شود، تصریح کرد: 4.

5 کیلومتر مسیر شکافی، 56 هزار متر مکعب خاکبرداری، احداث 12 دستگاه پل، اصلاح نقاط حادثه خیز و آسفالت مسیر از جمله اقداماتی است که در این پروژه باید اجرایی شود.

رضایی عنوان کرد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه 12 میلیارد تومان است که از محل اعتبارات ملی تامین شده و قرار است در شهریورماه سال جاری به بهره بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور شوشتر- مسجدسلیمان تا شهریورماه چهارخطه می شود

محور شوشتر- مسجدسلیمان تا شهریورماه چهارخطه می شود