مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 02:452020-05-19سياسي

پیشرفت 95 درصدی عملیات مرمت کاخ موزه باغچه جوق ماکو


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی از پیشرفت 95 درصدی عملیات مرمت و احیای کاخ موزه باغچه جوق خبر داد.

- جلیل جباری روز گذشته 30 اردیبهشت در دیدار با فرماندار ماکو گفت: به طور میانگین عملیات مرمت و احیای کاخ موزه باغچه جوق از پیشرفت فیزیکی 95 درصدی برخوردار است و پیش بینی می شود این مجموعه در ایام تابستان و بعد از شکست کرونا آماده بازدید علاقمندان و گردشگران داخلی وخارجی باشد.

وی از سایر برنامه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برای احیای باغ کاخ موزه باغچه جوق خبر داد و افزود: تلاش می کنیم با بهره گیری از اعتبارات داخلی و مشارکت سازمان منطقه آزاد ماکو این مجموعه را نیز احیا کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،حسین عباسی، فرماندار ماکو نیز در این دیدار گفت: شهرستان به لحاظ داشتن آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری بی نظیر یکی از مناطق هدف گردشگری استان و کشور است و نمونه بارز آن کاخ موزه باغچه جوق ماکو است.

وی در ادامه بر اتمام هرچه سریعتر عملیات مرمت و احیای کاخ موزه باغچه جوق تاکید کرد و گفت: این اثر تاریخی ضروری است با تسریع روند عملیات مرمت و احیای آن، درهای خود را به روی عموم علاقمندان باز کند.

فرماندار ماکو با اشاره به وجود برخی ناهماهنگی ها و تناقض ها در خصوص پاسخ به استعلامات از سوی کارشناسان ادار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 95 درصدی عملیات مرمت کاخ موزه باغچه جوق ماکو

پیشرفت 95 درصدی عملیات مرمت کاخ موزه باغچه جوق ماکو