مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 03:052020-05-19سياسي

باید در حوزه فرهنگ و معرفت افزایی زائران سرمایه گذاری کرد


تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه خدمت به زائران تنها در محدوده خدمات رفاهی تعریف نمی شود، گفت: ما حتما باید در حوزه فرهنگ و معرفت افزایی زائران کار و سرمایه گذاری کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه خدمت به زائران تنها در محدوده خدمات رفاهی تعریف نمی شود، گفت: ما حتما باید در حوزه فرهنگ و معرفت افزایی زائران کار و سرمایه گذاری کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در مراسم معارفه انتصابات جدید آستان قدس رضوی که با حضور جمعی از مدیران بخش های مختلف آستان قدس رضوی در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد، با بیان اینکه ساختار جدید آستان قدس پس از جلسات، مطالعات و بررسی های فراوان و تلاش های شبانه روزی نهایی شده است، اظهار کرد: برای تهیه این ساختار از نظرات کارشناسان مختلف در کمیته های ویژه استفاده و زحمات بسیاری برای تدوین آن کشیده شده است.

وی افزود: چنین ادعایی نداریم که خروجی کار بدون عیب و نقص است، زیرا کار بشری عیب و نقص دارد، اما این ادعا را داریم که از تمام ظرفیت و توان خود برای تدوین ساختاری خوب با حداقل ایراد استفاده و از نظرات مختلف کارشناسی بدون تعجیل در کار استفاده کرده ایم.

مروی با بیان اینکه اکنون ساختار آستان قدس نهایی شده و زمان کار و تلاش جهادی فرا رسیده است، ابراز کرد: نسبت به آستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید در حوزه فرهنگ و معرفت افزایی زائران سرمایه گذاری کرد

باید در حوزه فرهنگ و معرفت افزایی زائران سرمایه گذاری کرد