مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 03:302020-05-20اقتصادي

آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته


درد جهانی اسلام» در «بیشکک»، ارسال کمک های بشردوستانه ایران به قرقیزستان و احتمال بازگشت شرایط قرنطینه در «نورسلطان»، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، برگزاری کنفرانس فلسطین- درد جهانی اسلام در بیشکک ، ارسال کمک های بشردوستانه ایران به قرقیزستان و احتمال بازگشت شرایط قرنطینه در نورسلطان ، تنها بخشی از اخبار آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته است.

ابتلای 1729 نفر به کرونا در تاجیکستان وزارت بهداشت و حفاظت اجتماعی تاجیکستان از افزایش شمار افراد مبتلا به کرونا در قلمرو این کشور خبر داد.

کمک 1.

3 میلیون دلاری بانک توسعه آسیا به ازبکستان بانک توسعه آسیا برای خریداری تجهیزات و لوازم پزشکی و حمایت از تلاش های ازبکستان در مبارزه با شیوع کرونا به این کشور معادل یک میلیون و 360 هزار دلار وام بلاعوض اعطا کرد.

افزایش شمار مبتلایان به کرونا در ازبکستان به 2802 نفر وزارت بهداشت ازبکستان از افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در این کشور به 2802 نفر خبر داد.

کرونا در قزاقستان؛ 6751 مبتلا 35 جان باخته وزارت بهداشت قزاقستان تعداد افراد مبتلا، شفا یافته و جان باخته بر اثر کرونا در سراسر این کشور را اعلام کرد.

کمک پزشکی اتحادیه اروپا و یونیسف به تاجیکستان اتحادیه اروپا و یونیسف برای مبارزه با کرونا بخش اول کمک های بشردوستانه خود را در اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته

آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته