مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 05:302020-05-20اقتصادي

ایجاد 2 هزار و 552 فرصت شغلی جدید در شهرکرد


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرکرد گفت: در سال گذشته با همکاری 29 دستگاه اجرایی و پرداخت نزدیک به 150 میلیارد ریال تسهیلات 2 هزار و 552 فرصت شغلی جدید در این شهرستان شهرکرد ایجاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، سپنتا حبیبی صبح امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان گفت: در سال گذشته با همکاری 29 دستگاه اجرایی و پرداخت نزدیک به 150 میلیارد ریال تسهیلات  2 هزار و 552 فرصت شغلی جدید در شهرستان شهرکرد ایجاد شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرکرد ادامه داد: متقاضیان می توانند با ثبت درخواست خود از تسهیلات موضوع بند الف تبصره 18 قانون بودجه برای توسعه واحدهای صنعتی، معدنی و صنوف تولیدی موجود (بازسازی و نوسازی) و تکمیل طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالاتر از 60 درصد استفاده کنند.

وی افزود: 12 اولویت اصناف تولیدی در برنامه بازسازی و نوسازی جهت استفاده از تسهیلات تبصره 18 شامل تولیدکنندگان مبلمان، دکوراسیون داخلی، سرویس خواب و سایر مصنوعات چوبی، تولیدکنندگان انواع پوشاک و سری دوزی، تولیدکنندگان کیف و کفش دست دوز و ماشینی، واحدهای صنفی انواع چاپ، واحدهای صنفی بسته بندی آجیل، خشکبار و زعفران، گیاهان دارویی، عرقی جات، انواع پودر، ترشیجات، قطعه سازان و فلزتراشان و فلزکاران، ریخته گران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 2 هزار و 552 فرصت شغلی جدید در شهرکرد

ایجاد 2 هزار و 552 فرصت شغلی جدید در شهرکرد