مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 05:302020-05-20اقتصادي

سند راهبردی توسعه صادرات غیرنفتی آذربایجان شرقی در حال تدوین است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این که سند راهبردی توسعه صادرات غیرنفتی استان در حال تدوین است، گفت: توسعه تجارت خارجی نه تنهای یک راه حل انتخابی نیست، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این که سند راهبردی توسعه صادرات غیرنفتی استان در حال تدوین است، گفت: توسعه تجارت خارجی نه تنهای یک راه حل انتخابی نیست، بلکه برای کشور به یک الزام تبدیل شده است .

حبیب امین زاده در حاشیه بازدید از شرکت نوآور و صنعتی رسام پلیمر نامی، از مدیران مجموعه های صنعتی استان خواست، در برنامه های توسعه ای خود تولید دانش محور و صادرات محور را به صورت جدی پیگیری کنند.

وی ادامه داد: پیشینه تاریخی و صنعتی دو هنر صنعت کفش و فرش تبریز فرصت بسیار مغتنمی است که با برنامه هایی نظیر توسعه صادرات، برگزاری نمایشگاه ها و انتقال دانش فنی می توان در ایجاد اشتغال پایدار از آن ها بهره برد.

وی استفاده از موقعیت پیمان اقتصادی منطقه اوراسیا را برای صنایع استان ضروری دانست و اظهار کرد: تولید محصول نهایی با اتکا به علوم روز دنیا و صادرات آن بسیار ارزشمند است و کمک شایانی به رونق اقتصادی خواهد کرد.

وی همچنین استفاده از مراکز دانش بنیان و دانشگاهی را یکی از مهم ترین خصوصیات شرکت های صنعتی موفق عنوان کرد و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند راهبردی توسعه صادرات غیرنفتی آذربایجان شرقی در حال تدوین است

سند راهبردی توسعه صادرات غیرنفتی آذربایجان شرقی در حال تدوین است