مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 05:402020-05-20اقتصادي

خسارت4 هزار میلیارد ی کرونا به مراکز اقامتی و دفاتر مسافرتی


معاون گردشگری کشور از خسارت4 هزار میلیارد تومانی کرونا به مراکز اقامتی و دفاتر مسافرتی خبر داد و گفت: تمام مراکز اقامتی در مناطق سفید باز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ولی تیموری، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور اظهار داشت:همچنین مکان هایی را که امکان می دهیم تجمع در آن ها ایجاد شود و شیوع ویروس کرونا بیشتر باشد، تحت کنترل داریم.

وی تصریح کرد:همان طور که می دانید همکاران ما در بخش خصوصی و نیمه خصوصی صنعت گردشگری حدود سه ماه است که همگام با توصیه های بهداشتی ستاد ملی مدیریت کرونا به شکل داوطلبانه مراکز تفریحی، گردشگری حتی اقامتی و پذیرایی خودشان را تعطیل کردند، به دنبال این بودیم کمک کنیم تا از این بحران هر چه زودتر عبور کنیم.

معاون گردشگری افزود: این مرحله بحرانی با کمک همکاران ما در وزارت بهداشت مدیریت شده و اکنون با توجه به شرایط جدید و گشایش هایی که در تردد بین شهرها، استان ها و مراکز معنوی، مذهبی و زیارتی مان اتفاق افتاده است، پیش بینی هایمان با رصدهای میدانی که داریم، این است که مردم بعد از دوران سختی که در قرنطینه خانگی بودند، نیاز دارند به شکلی از این استرس و فشار بیرون بیایند، بنابراین آمادگی ها ایجاد شده به طوری که در طول این مدت همه پروتکل های بهداشتی و توصیه هایی که در ابعاد جهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت4 هزار میلیارد ی کرونا به مراکز اقامتی و دفاتر مسافرتی

خسارت4 هزار میلیارد ی کرونا به مراکز اقامتی و دفاتر مسافرتی