مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 05:462020-05-20اجتماعي

روددره های تهران در همه فصول لایروبی می شود+فیلم


همه مسیل ها و روددره های شهر تهران در همه فصول سال و بدون توجه به احتمال بارش یا عدم احتمال بارش لایروبی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، غلامحسین محمدی مشاور شهردار تهران درخصوص بارش باران شب گذشته در تهران و مشکلات ناشی از آن گفت: نیروهای خدمات شهری علاوه بر اینکه در سطح شهر رفع گرفتگی های ناشی از بارش باران را انجام می دهند همزمان کار لایروبی روزانه مسیل ها و روددره ها را هم انجام می دهند.

وی ادامه داد: بخشی از این گرفتگی ها در سطح شهر و در کف خیابان های داخل شهر نتیجه همان روزانه 500 تن زباله ای است که مردم به داخل جوی ها و انهار فرعی شهر می ریزند.

محمدی افزود: ما 7 روددره در اطراف شهر تهران داریم که اینها به 13 مسیل تقسیم شده و به داخل شهر تهران می آیند و از این رو لایروبی دائمی اینها امری مهم تلقی می شود.

مشاور شهردار تهران گفت: همه این مسیل ها به دلیل اینکه شن و ماسه را از بالا دست به پایین دست می آورند نیاز دارد که مکرراً در همه فصول سال لایروبی شوند.

محمدی افزود: اگر رودخانه ها لایروبی نشده بودند به این سادگی ها مشکلات دیشب جمع و جور نشده و مشکلات فوق العاده زیادی برای شهر تهران به بار می آورد.

وی با اشاره به پایش لحظه ای روددره ها و مسیل های شهر تهران گفت: خیلی از مسیل ها در تصاویر به دست آمده از شهر تهران وضعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روددره های تهران در همه فصول لایروبی می شود+فیلم

روددره های تهران در همه فصول لایروبی می شود+فیلم