موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - تعطيلي شنبه - كميسيون اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - مجلس شوراي اسلامي - بازنشستگان كشوري - شهاب باران - خط دفاعي تيم ملي - هفته درختكاري - انصراف مديرعامل داماش - دفاع از سرحدات - وسايل گرمايشي منازل - رنگين كمان آتش - پليس اطفال و نوجوانان - ليگ كرواسي - خالد بن سلمان بن عبدالعزيز - انگشت نگاري - عوارض الكترونيكي - جلسه كميته انضباطي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 06:062020-05-20سياسي

احداث خیابان غیرقانونی در تبریز/در صورت عدم پاسخگویی به شخصه به سئوالم پاسخ می دهم.


عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به احداث خیابان غیرقانونی در تبریز گفت: در صورت عدم پاسخگویی شهردار تبریز به سئوال مطرح شده توسط وی، بنده در صورت عدم پاسخگویی به شخصه به سئوالم پاسخ می دهم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عبدالله تقی پور با اشاره به عدم پاسخگویی شهردار تبریز به سوال مطرح شده توسط وی اظهار داشت: بنده در صورت عدم پاسخگویی به شخصه به سوالم پاسخ میدهم.

وی با اشاره به 48 هکتار زمین مرتبط با اولویت های ستاد باز آفرینی اضافه کرد:  خیابانی که در این اراضی احداث کرده ایم به کنارگذر پاسداران متصل می شود که بیشترین کشته ها در آنجا داده می شود و مدیران شهرداری از آن بی اطلاع هستند.

تقی پور با بیان اینکه اجرای این خیابان در طرح تفضیلی وجود ندارد گفت: از مدیران ارشد شهرداری و منطقه سوال کرده ام و میدانم شهرداری در این کار دخیل نبوده اما باید جوابگو باشیم که چرا از اجرای آن جلوگیری نکردیم.

این عضو شورا تصریح کرد: اگر خیابانی بدون لحاظ طرح تفضیلی و بدون تصویب شورا و بدون تخصیص بودجه تاسیس شود که در این صورت حضور ما در شورا و شما در شهرداری معنی ندارد.

شهردار تبریز با اشاره به سوال عضو شورا گفت: طی دستوری از شهردار منطقه و عوامل اجرای پاسخ کتبی درخواست شده که در اسرع وقت تقدیم شورا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث خیابان غیرقانونی در تبریز/در صورت عدم پاسخگویی به شخصه به سئوالم پاسخ می دهم.

احداث خیابان غیرقانونی در تبریز/در صورت عدم پاسخگویی به شخصه به سئوالم پاسخ می دهم.