مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 06:202020-05-20سياسي

حامیان دامغانی 250 میلیون تومان به ایتام کمک کردند


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان گفت: طی دو ماه نخست سال جاری حامیان نیک اندیش دامغانی 250 میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی به ایتام و افراد تحت پوشش در طرح محسنین داشتند.

- دامغان - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان گفت: طی دو ماه نخست سال جاری حامیان نیک اندیش دامغانی 250 میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی به ایتام و افراد تحت پوشش در طرح محسنین داشتند.

حمیدرضا کشاورزیان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه حامیان دامغانی 250 میلیون تومان در سال جدید به ایتام کمک کردند، ابراز کرد: کمک حامیان در ماه های ابتدای سال جدید 150 میلیون تومان به صورت نقدی و یکصد میلیون تومان غیرنقدی بوده است.

وی اضافه کرد: سال گذشته نیز حامیان دامغانی 900 میلیون تومان کمک نقدی و 500 میلیون تومان کمک غیرنقدی در قالب کالا و خدمات به ایتام و افراد تحت پوشش در طرح محسنین داشتند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان با اشاره به اینکه 550 یتیم و محسنین تحت پوشش این نهاد قرار دارند، اظهار داشت: از این تعداد 110 یتیم که بیشترین آن دختر هستند و 400 نفر دیگر در طرح محسنین قرار دارند که یک هزار و 300 حامی از این افراد در طی سال حمایت نقدی و غیرنقدی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حامیان دامغانی 250 میلیون تومان به ایتام کمک کردند

حامیان دامغانی 250 میلیون تومان به ایتام کمک کردند