مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 06:302020-05-20اقتصادي

مطالعات تمام پهنه های آذربایجان غربی تکمیل می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: تا کنون میزان کمی از پهنه های استان مورد مطالعه قرار گرفته است که امسال به دنبال تکمیل مطالعات تمام پهنه های استان هستیم.

- غلامرضا بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه آذربایجان غربی ظرفیت های زیادی در بخش های معدنی و صنعتی دارد که متأسفانه به صورت خام به فروش می رسد افزود: در بحث مواد معدنی فلزات، فلزات گرانبها، سنگ های تزیینی، عناصر نادر، املاح دریاچه ارومیه و تیتان از وضعیت خوبی در سطح استان برخورداریم.

وی با بیان اینکه به دنبال ایجاد واحدهای صنایع معدنی برای فرآوری مواد معدنی استان هستیم که مانع از خام فروشی مواد معدنی استان شود و موجب توسعه اشتغال و رونق اقتصاد و درآمد منطقه باشد ادامه داد: با اتمام مطالعات آمایش سرزمینی استان با توجه به وجود مزیت ها و پتانسیل های سرمایه گذاری درحوزه های کشاورزی و معدنی استان بخصوص وجود پتانسیل ها و ذخایر معدنی استان که از لحاظ تنوع معدنی در رتبه های نخست کشور می باشیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: استان آذربایجان غربی با توجه به موقعیت جغرافیایی و استقرار خود یکی از استان های بسیار مستعد برای تجارت خارجی کشوراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعات تمام پهنه های آذربایجان غربی تکمیل می شود

مطالعات تمام پهنه های آذربایجان غربی تکمیل می شود