مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 06:402020-05-20سياسي

آغاز عملیات پاکسازی روستاهای عنبرآباد از قاچاق سوخت/کشف 100 هزار لیتر سوخت


در یک عملیات منسجم و هماهنگ طرح پاکسازی مناطق آلوده و مبارزه با قاچاق سوخت در روستاهای میثم آباد و سبزگزی این شهرستان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جنوب کرمان، صبح امروز با حضور فرماندار و رییس شورای تامین شهرستان عنبرآباد، دادستان، نیروهای نظامی وانتظامی، یگان ویژه و گردان عملیاتی، عملیات پاکسازی روستاهای میثم آباد و سبزگزی شهرستان عنبرآباد از قاچاق سوخت آغاز شد.

بیدشکی فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد در حاشیه  اجرای این طرح گفت: در یک عملیات منسجم و هماهنگ طرح پاکسازی مناطق آلوده و مبارزه با قاچاق سوخت در روستاهای میثم آباد و سبزگزی آغاز شد.

وی بیان کرد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و جستجوی میدانی، تعدادی منازل و محل دپوی قاچاق سوخت را شناسایی و این مکان های آلوده در حال پاکسازی هستند.

  بیدشکی خاطرنشان کرد: از ساعت 4 صبح امروز عملیات آغاز شده و تاکنون 100 هزار لیتر سوخت قاچاق گازوییل کشف و تعدادی از مخازن جمع آوری و مخازن غیرقابل انتقال تخریب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد با تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در استمرار طرح های پاکسازی نقاط آلوده گفت: این طرح همچنان ادامه خواهد داشت تا تمام نقاط آلوده پاکسازی شود و با متخلفان برخورد جدی و قانونی صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات پاکسازی روستاهای عنبرآباد از قاچاق سوخت/کشف 100 هزار لیتر سوخت

آغاز عملیات پاکسازی روستاهای عنبرآباد از قاچاق سوخت/کشف 100 هزار لیتر سوخت