مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 06:462020-05-20سياسي

آرزوی شهادت شاخصه مهم کارکنان ناجا است


جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در مراسم تشییع شهید مجید بارانی گفت: جایگاه شهدا در پیشگاه خداوند متعال تضمین شده است و آرزوی شهادت شاخصه مهم کارکنان ناجا است.

- به گزارش  خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، امروز مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر شهید مجید بارانی با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری و اقشار مختلف مردم مومن و شهید پرور زاهدان از میدان امام حسین(ع) به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار شد.

سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در حاشیه این مراسم در مصاحبه با جمعی از خبرنگاران ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید مجید بارانی به ملت شهید پرور ایران، کارکنان ناجا و خانواده صبور و ایثارگر این شهید معزز گفت: آرزوی شهادت شاخصه مهم کارکنان خدوم نیروی انتظامی است و این فرهنگ در بین کارکنان نیروهای مسلح مقدس است.

وی اظهار داشت: امنیت امروز کشور مرهون جانفشانی های شهداست  چراکه همه موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  در طول دوران انقلاب و عمر با برکت نظام اسلامی مرهون رشادت و جانفشانی این عزیزان است.

سردار شرفی تصریح کرد: استان پهناور سیستان و بلوچستان همواره مورد تعرض دشمنان و بدخواهان نظام بوده و جوانان غیور همچون شهید مجید بارانی با دلاوری و رشادت خود نگذاشتند این ایادی استکبار جهانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوی شهادت شاخصه مهم کارکنان ناجا است

آرزوی شهادت شاخصه مهم کارکنان ناجا است