مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 06:552020-05-20اقتصادي

یک هزار بازدید از تأسیسات گردشگری استان سمنان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: هزار و 69 بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان سمنان انجام شده است.

- ایسنا/سمنان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: هزار و 69 بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان سمنان انجام شده است.

مهدی جمال چهار شنبه 31 اردیبهشت 99 با اعلام این خبر افزود: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی در خصوص لزوم نظارت بر واحدهای گردشگری و حفظ سلامت مسافران بازدید از تاسیسات گردشگری انجام می شود.

وی گفت: از این تعداد بازدیدهای انجام شده در فروردین ماه سال جاری،668 بازدید از مراکز اقامتی، 299 بازدید از مراکز بین راهی و سفره خانه سنتی، 78 بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی و 24 بازید از زائر سراها انجام شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان افزود: طی بازدیدهای صورت گرفته دو تذکر و یک اخطار کتبی به واحدها داده شده است و یک واحد متخلف شناسایی و پلمب شده است.

جمال گفت: نظارت مستمر بر تمامی تأسیسات گردشگری به منظور رفاه حال مسافران وجود دارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص واحد متخلف پلمب یا لغو مجوز خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان همچنین از تولید نماهنگ های آرم استیشن جاذبه های استان سمنان خبر داد و گفت: با عنای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار بازدید از تأسیسات گردشگری استان سمنان

یک هزار بازدید از تأسیسات گردشگری استان سمنان