مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 07:002020-05-20بين الملل

تهدید به الحاق کرانه باختری شانس صلح را از بین می برد


نامزد حزب دموکرات آمریکا به تصمیم رژیم صهیونیستی برای الحاق کرانه باختری واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از جروزالیم پست، جو بایدن نامزد حزب دموکرات آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 اعلام کرد که تهدید رژیم صهیونیستی برای الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی فلسطین، شانس صلح را در خاورمیانه از بین می برد.

بایدن در جریان گفتگو با حامیان مالی یهودی خود با بیان اینکه با طرح الحاق کرانه باختری مخالف است، گفت: هم فلسطینی ها و هم اسراییل باید ضمن اجتناب از اقدامات یک سویه تصمیماتی را اتخاذ کنند که به پیشبرد راه حل دو دولتی کمک کند.

وی در ادامه گفت: لازم است که فلسطینی ها به اقدامات تحریک آمیز و شلیک راکت خاتمه دهند و اسراییل نیز باید تهدید به الحاق کرانه باختری را کنار گذاشته و شهرک سازی را نیز متوقف کند چون این اقدامات شانس رسیدن به صلح را از بین می برند.

روز گذشته آنتونی بلینکن مشاور سیاست خارجی جو بایدن گفت: معاون رییس جمهور سابق آمریکا با کاهش و یا قطع کمک های نظامی واشنگتن به تل آویو به دلیل مسائلی همچون الحاق کرانه باختری مخالف است.

بایدن در گذشته قطع کمک های آمریکا به رژیم صهیونیستی را ظالمانه دانسته بود و به گفته بلینکن، وی همچنان همین عقیده را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید به الحاق کرانه باختری شانس صلح را از بین می برد

تهدید به الحاق کرانه باختری شانس صلح را از بین می برد