مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 07:052020-05-20اقتصادي

پروازهای مسافری فرودگاه پیام افزایش می یابد


نشست هم اندیشی دفاتر هواپیمایی کشور با حضور مدیر عامل فرودگاه پیام، رییس انجمن دفاتر خدمات گردشگری و مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری با هدف توسعه پروازهای مسافری این فرودگاه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فرودگاه بین المللی پیام، نشست هم اندیشی با هدف هم افزایی بین دفاتر و آژانس های هواپیمایی برای توسعه پروازهای مسافری فرودگاه پیام و همچنین بررسی راهکارهای لازم برای تقویت بخش مسافری فرودگاه و استفاده بهینه از ظرفیت موجود این فرودگاه برگزار شد.

در این جلسه نادر ثناگو مطلق مدیرعامل فرودگاه پیام ضمن ارائه گزارشی از فرایند اخذ مجوزهای لازم و کسب استاندارهای لازم برای پروازهای مسافری فرودگاه پیام گفت: برای توسعه پروازهای فرودگاه پیام از ظرفیت سرمایه گذار خارجی استفاده شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: با پیگیری و حضور جدی دفاتر هواپیمایی مستقر در استان البرز و تهران نسب به توسعه پروازها اقدام شود.

در این جلسه باریکانی مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و مؤسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری ضمن اعلام آمادگی این سازمان برای توسعه پروازهای فرودگاه پیام خاطرنشان کرد: سازمان هواپیمایی کشوری امکانات لازم را برای تحقق این مهم به کار گرفته و امیدوار هستیم به زودی شاهد رونق گرفتن پروازهای مسافری در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروازهای مسافری فرودگاه پیام افزایش می یابد

پروازهای مسافری فرودگاه پیام افزایش می یابد