مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 07:362020-05-20سياسي

فرازمند: مسلمانان در روز قدس یک صدا انزجار خود را از معامله قرن اعلام کنند


سفیر ایران در ترکیه با بیان اینکه روز قدس امسال اولین روز قدس بعد از پرده برداری از معامله قرن است،گفت:فرصت خوبی است که ملت ها و دولت های مسلمان یک صدا دوباره انزجار خود را از چنین طرحی اعلام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس،  محمد فرازمند سفیر جمهوری اسلامی ایران در آنکارا در نشستی خبری در آستانه روز جهانی قدس عنوان کرد: جمعه پایانی ماه رمضان هر سال به عنوان روز قدس از سوی مسلمانان و ملت های منطقه گرامی داشته می شود و این مناسبت فرصت خوبی برای دفاع از قضیه فلسطین و مظلومیت خواهران و برادران فلسطینی است.

وی افزود: امسال شرایط ویژه ای را برای برگزاری این روز داریم، اولا امسال به جای یک روز یک هفته به عنوان گرامیداشت روز قدس تعیین شده است، چون جمعه مصادف با 15 ماه می سالگرد روز نکبت بود و یک هفته برگزاری مراسم های مختلف را برای بزرگداشت قضیه فلسطین داریم و از سوی دیگر شرایط همه گیری ویروس کرونا است که مناسبت ها اکثرا به صورت غیرحضوری و ویدیو کنفرانس و .

برگزار می شود.

سفیر ایران در آنکارا به تحولات 2 سال گذشته درباره قضیه فلسطین نیز اشاره کرد که هوشیاری و پرداختن به موضوع فلسطین را اجتناب ناپذیر کرده و گفت: در ژانویه 2020 از طرح توطئه آمیز معامله قرن با حضور رییس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرازمند: مسلمانان در روز قدس یک صدا انزجار خود را از معامله قرن اعلام کنند

فرازمند: مسلمانان در روز قدس یک صدا انزجار خود را از معامله قرن اعلام کنند