مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 07:502020-05-20فناوري

اینترنت برای 1439 سامانه دانشگاهی رایگان شد/ مراکز علمی مشکلات را اعلام کنند


ترافیک اینترنت برای 1493 سامانه مرکز علمی و دانشگاهی به مدت یک ماه آینده رایگان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات، ستار هاشمی با اشاره به تمدید یک ماهه ترافیک مصرفی اینترنت دانشجویان و اساتید مراکز علمی مورد تایید وزارت علوم در پی فراگیری ویروس کرونا در ایران و مجازی شدن فرآیندهای آموزشی، اظهار داشت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات داوطلبانه و به عنوان مسئولیت اجتماعی اقدام به رایگان کردن پهنای باند مصرفی مراکز علمی و دانشگاهی و حوزه های علمیه مورد تایید مدیریت حوزه های علمیه و وزارت ارتباطات کرده است.

وی افزود: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید اخیر معاون اول رییس جمهور از این وزارتخانه ارزش ریالی این خدمت را بیش از 50 میلیارد تومان عنوان کرد و با دستور آذری جهرمی این سرویس رایگان به مدت یک ماه دیگر تمدید شده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: تاکنون اقدامات لازم برای درج اطلاعات 1493 سامانه مرکز علمی و دانشگاهی و پیکربندی اعمال ترافیک رایگان انجام شده است.

معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات با بیان اینکه از مدیران کل استانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خواسته شده است تا همکاری را با واحدهای دانشگاهی داشته باشند تصریح کرد: مراکز علمی که در این زمینه مشکل دارند می توانند موضوع را از طریق ادارات کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت برای 1439 سامانه دانشگاهی رایگان شد/ مراکز علمی مشکلات را اعلام کنند

اینترنت برای 1439 سامانه دانشگاهی رایگان شد/ مراکز علمی مشکلات را اعلام کنند