مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 08:002020-05-20سياسي

اردکانیان: طرح های خوبی برای حفظ سیلاب در سیستان و بلوچستان اجرا شد


طرح های خوبی برای حفظ سیلاب در سیستان و بلوچستان اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، رضا اردکانیان وزیر نیرو در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: ما فردا در سیستان و بلوچستان در بخش آب طرح های عمده ای را رسماً افتتاح می کنیم.

وی افزود: این در راستای پویش هر هفته ایران الف - ب است که به تعبیری قطارش از تهران حدود یک ماه پیش حرکت کرد و به ایلام و استان مرکزی رسید و در هفته چهارم به استان سیستان و بلوچستان می رسد.

اردکانیان ضمن اشاره به توصیه رهبر انقلاب که سیلاب ها در سیستان و بلوچستان فقط نعمت باشد، اظهار داشت: طرح های خوبی اجرا شد.

بالغ بر 150 میلیارد تومان اعتباری است که برای این پروژه گذاشته شد و در نتیجه آن دیدیم سیلاب های اخیر بخوبی مدیریت و منابع قابل توجهی آب شیرین فراهم شد.

وی در این باره ادامه داد: ما در تالاب هامون هیرمند که یک تالاب بین المللی است توانستیم از مسیر این سیلاب ها حجم قابل توجهی آب را در آنجا تسکین دهیم که نقش مهمی در حلوگیری از ریز گردها است.

اردکانیان در مورد پروژه های دیگر در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پروژه دیگر سازه کنترلی است که یک صد میلیون تومان برای آن اختصاص داده شده است که می تواند برای آب شیرین زابل مهم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردکانیان: طرح های خوبی برای حفظ سیلاب در سیستان و بلوچستان اجرا شد

اردکانیان: طرح های خوبی برای حفظ سیلاب در سیستان و بلوچستان اجرا شد