مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 08:002020-05-20اقتصادي

توسعه حمل ونقل ریلی بامحوریت بهبود ارائه خدمات به مردم پیگیری شود


اعضای کمیسیون عمران، حمل و نقل وترافیک شورای اسلامی شهر تبریز با حضور در فاز سه خط یک قطار شهری تبریز این مسیر را با قطار طی کرده و در جریان ارائه خدمات به همشهریان قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبدالله تقی پور رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل وترافیک شورای اسلامی شهر تبریز در حاشیه این بازدید، طی گفت وگویی با تاکید بر ضرورت توجه به توسعه حمل و نقل عمومی اظهار کرد: بهره مندی تمام همشهریان از خدمات قطار شهری و بحث حمل و نقل ترکیبی از اولویت های اصلی این کمیسیون است.

وی خواستار توجه به کاهش زمان انتظار در ایستگاه های مترو شد و گفت: در حال حاضر زمان انتظار در فاز یک و دو خط یک مترو تبریز حدود 17 دقیقه است که انتظار می رود کاهش داشته باشد.

رییس کمیسیون عمران، حمل ونقل وترافیک شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: کاهش زمان انتظار بدون شک نقش مهمی در افزایش مسافر در این مسیر خواهد داشت.

وی حل مشکل ترافیکی را در گرو توجه به توسعه حمل و نقل عمومی و ترکیبی دانست و گفت: دلیل مخالفت ما در کمیسیون عمران با اجرای تقاطع های غیر هم سطح نیز توجه ویژه به توسعه حمل و نقل عمومی است.

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل وترافیک شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به بازدید اخیر خود از مرکز کنترل فرمان شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز گفت: فرهنگ سازی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه حمل ونقل ریلی بامحوریت بهبود ارائه خدمات به مردم پیگیری شود

توسعه حمل ونقل ریلی بامحوریت بهبود ارائه خدمات به مردم پیگیری شود