مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 08:262020-05-20سياسي

700 نفر در فراخوان بورسیه ثبت نام کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، ابراهیم حاجی زاده گفت: سازمان امور دانشجویان به طور مستمر نظارت بر اجرای آزمون و بررسی تجهیزات و امکانات محل برگزاری آزمون را پیگیری می کند و در سال گذشته با تشکیل 3 جلسه کارگروه نظارت بر اجرای آزمون، - مدیر کل بورس و اعزام سازمان امور دانشجویان گفت: استفاده از فرصت های بورس دوره های تحقیقاتی سایر کشور ها و تبادل دانشجو برای دوره های کوتاه مدت با دانشگاه های خارج از برنامه های امسال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، ابراهیم حاجی زاده گفت: سازمان امور دانشجویان به طور مستمر نظارت بر اجرای آزمون و بررسی تجهیزات و امکانات محل برگزاری آزمون را پیگیری می کند و در سال گذشته با تشکیل 3 جلسه کارگروه نظارت بر اجرای آزمون، در خصوص اجرای بهتر این آزمون تصمیماتی اتخاذ کرد.

وی در تشریح عملکرد این اداره کل گفت: در سال 98 تعداد 164 دانشجو برای استفاده از بورس دوّل به وزارت امور خارجه معرفی شدند.

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان اظهار داشت: در راستای دستورالعمل بورس اعطایی دولت های خارجی درسال 1398 از کشور های فرانسه، مجارستان، چین، روسیه، یونان، قبرس و آذربایجان تعدادی بورس تحصیلی اعطا شد که پس از بررسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 نفر در فراخوان بورسیه ثبت نام کردند

700 نفر در فراخوان بورسیه ثبت نام کردند