مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 08:552020-05-20سياسي

آرزوی شهادت شاخصه مهم کارکنان ناجا است


جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در مراسم تشییع شهید «مجید بارانی» گفت: جایگاه شهدا در پیشگاه خداوند متعال تضمین شده و آرزوی شهادت شاخصه مهم کارکنان ناجا است.

- زاهدان - جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در مراسم تشییع شهید مجید بارانی گفت: جایگاه شهدا در پیشگاه خداوند متعال تضمین شده و آرزوی شهادت شاخصه مهم کارکنان ناجا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، امروز مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر شهید مجید بارانی با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری و اقشار مختلف مردم مؤمن و شهید پرور زاهدان از میدان امام حسین (ع) به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار شد.

سردار محمد شرفی، جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در حاشیه این مراسم ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید مجید بارانی به ملت شهید پرور ایران، کارکنان ناجا و خانواده صبور و ایثارگر این شهید معزز گفت: آرزوی شهادت شاخصه مهم کارکنان خدوم نیروی انتظامی است و این فرهنگ در بین کارکنان نیروهای مسلح مقدس است.

وی اظهار داشت: امنیت امروز کشور مرهون جانفشانی های شهداست چراکه همه موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول دوران انقلاب و عمر با برکت نظام اسلامی مرهون رشادت و جانفشانی این عزیزان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوی شهادت شاخصه مهم کارکنان ناجا است

آرزوی شهادت شاخصه مهم کارکنان ناجا است