مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 08:552020-05-20اقتصادي

ایران خودرو و سایپا 30 درصد تولید امسال را به مشتریان تحویل نداد ه اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در شرایطی که برخی رسانه ها با استناد به نقشه های هوایی از دپوی خودرو در پارکینگ های شرکت های خودروساز خبر می دهند و مدیران این شرکت ها با تکذیب احتکار خودرو، - طبق آمار وزارت صنعت از ابتدای سال تاکنون ایران خودرو و سایپا 112 هزار و 489 دستگاه خودرو تولید کردند، اما فقط 77 هزار و 704 دستگاه خودرو را به مشتریان خود تحویل دادند و به این ترتیب 34 هزار و 785 دستگاه خودرو به مردم تحویل داده نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در شرایطی که برخی رسانه ها با استناد به نقشه های هوایی از دپوی خودرو در پارکینگ های شرکت های خودروساز خبر می دهند و مدیران این شرکت ها با تکذیب احتکار خودرو، دلیل دپوی خودرو در این شرکت ها را ناقص بودن آن ها عنوان می کنند، جدیدترین آمار جمع آوری شده از سوی وزارت صنعت نشان دهنده عدم تحویل 30 درصد خودرو های تولیدی طی سال جاری به مشتریان است.

طبق آمار وزارت صنعت از ابتدای امسال تا کنون دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور بیش از 112 هزار و 489 دستگاه خودرو تولید و 77 هزار و 704 دستگاه خودرو را در قالب تعهدات جاری و معوق تحویل مشتریان خود داده اند.

از ابتدای امسال کل تولید تجمعی شرکت ایران خودرو 62 هزار و 350 دستگاه بوده است و در قالب تعهدات معوق، جاری و فوری در مجموع 28 هزار 215 دستگاه خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران خودرو و سایپا 30 درصد تولید امسال را به مشتریان تحویل نداد ه اند

ایران خودرو و سایپا 30 درصد تولید امسال را به مشتریان تحویل نداد ه اند