مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 08:552020-05-20بين الملل

نقش رسانه ها در افزایش نگرانی کودکان در دوران کرونا


بیش از نیمی از کودکان در جهان درباره ویروس کرونا نگرانی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از آناتولی،نتیجه یک نظرسنجی بین المللی در مورد رفتارهای کودکان در دوره پاندمی کرونا در مناطق مختلف جهان نشان می دهد که اطلاع رسانی های نادرست رسانه ها در افزایش نگرانی کودکان در این دوره حرف اول را می زند.

زندگی روزمره مردم اکثر کشورهای جهان به دنبال همه گیری جهانی ویروس جدید کرونا کووید-19 با تغییرات چشمگیری مواجه شده است که این موضوع علاوه بر افراد بالغ جوامع، کودکان را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

نتیجه نظرسنجی اخیر مرکز بین المللی پژوهش های رسانه ای و آموزشی جوانان باورایان آلمان به کمک اساتید دانشگاه از کشورهای مختلف با جامعه آماری بیش از 4322 کودک در گروه سنی 9 تا 13 سال از 42 کشور طی بازه زمانی 31 مارس الی 26 آوریل نشان می دهد اطلاع رسانی های نادرست رسانه ها ارتباط مستقیمی با افزایش نگرانی های کودکان در دوران پاندمی دارد.

این پژوهش که با همکاری بنیاد جوانان ژونز آلمان در قالب نظرسنجی با عنوان کودکان، رسانه و کووید-19 با شرکت کودکان از خانواده هایی با ساختار اجتماعی و اقتصادی متفاوت صورت گرفته است، علاوه بر این موضوع، مولفه های دیگر مانند رفتارهای والدین و سرپرست کودکان در افزایش نگرانی آن ها در این دوره را مورد ارزیابی قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش رسانه ها در افزایش نگرانی کودکان در دوران کرونا

نقش رسانه ها در افزایش نگرانی کودکان در دوران کرونا