مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 09:102020-05-20سياسي

فاطمه رهبر اقدامات موثری در زمینه حقوق زنان انجام داد


عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: فاطمه رهبر در دوران نمایندگی خود در مجلس اقدامات زیادی برای حقوق زنان انجام داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی امانی عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در مراسم بزرگداشت مرحوم فاطمه رهبر که ظهر امروز(چهارشنبه) در خبرگزار ی مهر برگزار شد، اظهار داشت: اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از اردیبهشت 98 با مدیریت آقای حدادعادل کار خود را آغاز کرده بود و بنده هم عضو این شورا شدم و خانم رهبر هم در شهریور 98 عضو شورای ائتلاف شد.

وی متذکر شد: بنده با خانم رهبر پیش از این هم در قالب جلساتی که شرکت می کردیم، ارتباط کاری داشتم اما ارتباطات جلسه ای ما در قالب شورای ائتلاف شدت بیشتری گرفت.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به اینکه چند تن از اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شدند، بیان کرد: خانم رهبر هم یکی از اعضای شورای ائتلاف بود که در انتخابات مجلس شرکت کرد و وی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه نیز بود و سوابقی در سازمان صدا و سیما و کمیته امداد داشت.

امانی تصریح کرد: پس از آنکه فاطمه رهبر از راهیابی به مجلس دهم باز ماند، از سوی رییس کمیته امداد برای معاونت کمیته انتخاب شد و دوره خدمت وی در کمیته امداد یک دوره ویژه برای خدمت رسانی به مردم بود و خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاطمه رهبر اقدامات موثری در زمینه حقوق زنان انجام داد

فاطمه رهبر اقدامات موثری در زمینه حقوق زنان انجام داد