مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 09:552020-05-20اقتصادي

بانک ها به راحتی ربح مرکب می گیرند/ایجاد دادگاه تجاری تا 3ماه آتی


 معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با بیان اینکه بانک ها در کنترل حاکمیت نیستند و دست قوه قضاییه را خوانده اند، گفت: ظرف سه ماه آینده باید دادگاه تجاری را راه اندازی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدباقر الفت صبح امروز در نشست با مدیران اتاق تعاون ایران، اظهار داشت: فعالیت اقتصادی اتکایی غلط است کما اینکه تجارت اتکایی هم نادرست است.

تاجر و فعال اقتصاد ما متأسفانه اتکایی است و مرتب می گویند سرمایه در گردش نداریم، وام بدهید، مالیات ها را حذف کنید، عوارض نگیرید، و برای ادامه حیات خود مرتب چیزی می خواهند تا به ادامه حیات بدهد.

به نظرم این وضعیت باید از کشور برود.

به گونه ای که کمک دولت افزون از توان تاجر و فعال اقتصادی باشد نه اینکه ادامه کار او با کمک دولت باشد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: اساس پذیرفتن اینکه فعالیت اقتصادی بر اساس قیمومت دولت باشد مربوط به سال 1305 است که تعدادی از تاجران دور هم جمع شدند و برنامه توسعه ای دنبال کردند اما چون زیرساخت هایی مانند جاده و ریل و یا نظام بانکی نبود موفق نشدند لذا گفتند باید زیر پر و بال تولید کنندگان را بگیریم البته دولت رویش نشد که بگوید ما قیم آنها می شویم اما گفت محصولات آنها را می خریم، مواد اولیه برایشان فراهم می کنیم وچون آنها بازار بین الملل را نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها به راحتی ربح مرکب می گیرند/ایجاد دادگاه تجاری تا 3ماه آتی

بانک ها به راحتی ربح مرکب می گیرند/ایجاد دادگاه تجاری تا 3ماه آتی