مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 10:052020-05-20سياسي

ارسال بسته های معیشتی از مازندران برای معصرین پیشمرگان کرد مریوان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش کمک مومنانه ویژه ماه مبارک رمضان 200 بسته معیشتی برای معصرین پیش مرگان کرد مسلمان مریوان تهیه و ارسال شد.

  وی افزود: این اداره کل با همکاری هیأت محبان حضرت زینب (س) و خیرین استان مبلغ 40 میلیون تومان به معصرین پیشمرگان کرد مسلمان مریوان کمک کرد، ارزش هر بسته معیشتی 200 هزار تومان است.

 ملکی تصریح کرد: رزمندگان شمال کشور از اوایل دهه 60 تا سال 1375 در مریوان حضور داشته و با پیش مرگان کرد هم سنگر بودند و این معاشرت و ارتباطات همچنان تداوم داشته و روز به روز پیوند قوی تری برقرار می شود.

این مسؤول به برگزاری یادواره شهدای شمال کشور و مریوان اشاره کرد که از دستاوردهای این پیوند برادرانه است و گفت: پیش مرگان کرد مسلمان مریوان هم سنگران و مرزداران خوبی بودند و در مقابله با ضد انقلاب و رژیم بعث عراق از جان مایه گذاشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس: وی تقدیر و تجلیل از مردم مریوان و به خصوص پیش مرگان کرد مسلمان را که در صحنه های دفاع از کشور و ناموس این ملت عاشقانه ایستادند و مقاومت کردند وظیفه انسانی و اسلامی دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال بسته های معیشتی از مازندران برای معصرین پیشمرگان کرد مریوان

ارسال بسته های معیشتی از مازندران برای معصرین پیشمرگان کرد مریوان