مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 10:052020-05-20اجتماعي

امشب آخرین مهلت ثبت نام در کنکور 99 / آمار ثبت نام آزمون سراسری تا این لحظه اعلام شد


فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو بیان کرد: با توجه به شروع مهلت ثبت نام مجدد کنکور سراسری سال 99 از روز یکشنبه 28 اردیبهشت ماه، - سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره آمار تعداد داوطلبان شرکت در آزمون سراسری سال 99 تا این لحظه و همچنین آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان خبر داد.

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو بیان کرد: با توجه به شروع مهلت ثبت نام مجدد کنکور سراسری سال 99 از روز یکشنبه 28 اردیبهشت ماه، تا این لحظه 20 هزار و 698 نفر در سایت سازمان سنجش برای شرکت در این آزمون ثبت نام کردند.

زرین آمیزی با بیان اینکه مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات داوطلبان کنکور سراسری سال 99 تنها تا ساعت 24 امروز چهارشنبه 31 اردیبشهت ماه ادامه دارد و این مهلت تمدید نمی شود، عنوان کرد: در این فرصت در نظر گرفته شده داوطلبان می توانند ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنمای آزمون به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

sanjesh.

org مراجعه و نسبت به ثبت نام جدید یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش افزود: با احتساب تعداد داوطلبانی که در مهلت های گذشته نسبت به ثبت نام اقدام کردند، تاکنون مجموعا یک میلیون و 377 هزار و 946 داوطلب برای شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امشب آخرین مهلت ثبت نام در کنکور 99 / آمار ثبت نام آزمون سراسری تا این لحظه اعلام شد

امشب آخرین مهلت ثبت نام در کنکور 99 / آمار ثبت نام آزمون سراسری تا این لحظه اعلام شد