مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 10:102020-05-20سياسي

سوم خرداد یادآور استقامت و پایداری ملت ایران است


فرماندار مهرستان با اشاره به اینکه سوم خرداد یادآور استقامت و پایداری ملت ایران،گفت: ستاد بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه های مختلفی در سطح این شهرستان پیش بینی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر امروز جلسه شورای اداری شهرستان مهرستان با حضور فرماندار و اعضای این شورا در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار مهرستان در این جلسه اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع توسط رییس و کارشناسان همه ادارات و دستگاه های اجرایی لازم و ضروری است.

محمد رفیع دهواری در ادامه با اشاره بر فرا رسیدن سالروز سوم خرداد افزود: سوم خرداد سال 1361 مصادف با سالروز آزاد سازی خرمشهر بود که رزمندگان ما با دست خالی خرمشهر را آزاد کردند.

وی بیان داشت: از سوی کمیته های ستاد بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه های مختلفی در سطح شهرستان مهرستان پیش بینی شده است.

فرماندار مهرستان گفت: تشریح شرایط زمان جنگ و وضعیت ایران در مقابل دیگر کشورهای جهان برای نسل جوان از اهمیت ویژه ای برخوردار است تا جوانان و نوجوانان که جنگ را ندیده اند بدانند شهامت و از جان گذشتگی دلاور مردان و شیر زنان ایران اسلامی توانست دنیای غرب را از پا بیندازد و افتخار و عزت ابدی را نصیب کشور کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوم خرداد یادآور استقامت و پایداری ملت ایران است

سوم خرداد یادآور استقامت و پایداری ملت ایران است