مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 11:052020-05-20اقتصادي

محموله های پستی قاچاق به مقصد نرسید


فرمانده پلیس راه آهن کشور از کشف و توقیف کالای قاچاق در قالب محموله پستی به ارزش بیش از دو میلیارد ریال در انبار توشه ایستگاه راه آهن تهران خبر داد.

- فرمانده پلیس راه آهن کشور از کشف و توقیف کالای قاچاق در قالب محموله پستی به ارزش بیش از دو میلیارد ریال در انبار توشه ایستگاه راه آهن تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ حشمت اله ملکی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس راه آهن تهران در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز از طریق شبکه ریلی، طی بررسی انبار توشه ایستگاه راه آهن تهران به مقادیری کالا پستی در حال بارگیری به مقصد مشهد مظنون شدند.

وی افزود: در بازرسی از محموله مذکور تعداد 25 دستگاه لوازم آشپزخانه، 131 جفت کفش کتانی، 300 عدد قهوه جوش، 12 عدد لوازم صوتی و تصویری خودرو، 15 عدد کاپ بدلی قهرمانی، 192 ثوب پوشاک و 934 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی کشف و به دلیل عدم برخورداری از هرگونه مدارک مثبته گمرکی با انجام اقدامات قانونی ضبط شدند.

سرهنگ ملکی افزود: کارشناسان ارزش ریالی این تعداد کالای قاچاق را 2 میلیارد و 697 میلیون و 200 هزار ریال برآورد کردند که در همین راستا پرونده مربوطه تشکیل و در اجرای دستور مقام قضایی کالاهای مکشوفه تحویل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله های پستی قاچاق به مقصد نرسید

محموله های پستی قاچاق به مقصد نرسید