مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 12:002020-05-20اقتصادي

فروش اینترنتی بلیط اتوبوس از اول خردادماه


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: از ابتدای خردادماه خرید بلیط اتوبوس بین شهری به شکل اینترنتی و غیرحضوری خواهد بود.

- ایسنا/اردبیل مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: از ابتدای خردادماه خرید بلیط اتوبوس بین شهری به شکل اینترنتی و غیرحضوری خواهد بود.

علی رحمتی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: رویکرد جدید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تغییر کاربری محل پایانه هاست تا این فضا تنها به محل سوار و پیاده شدن مسافران تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال شیوع بیماری کرونا و ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی همشهریان دیگر برای تهیه بلیط نیازی به مراجعه حضوری نخواهند داشت و خرید و فروش بلیط از طریق سامانه و به صورت اینترنتی خواهد بود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با تبیین مزایای این امر گفت: اجرای این طرح به تامین سلامت مسافران و همچنین پرسنل شرکت های مسافربری کمک خواهد کرد تا در این شرایط دشوار شیوع بیماری کرونا سلامت مردم بیش از گذشته تامین شود.

رحمتی افزود: با فروش اینترنتی بلیط اتوبوس های بین شهری و جلوگیری از مراجعه شهروندان و فروش دستی سابق حذف دلالی در این عرصه انجام شده و بیش از هر زمان دیگر شرایطی مساعد برای فعالان این بخش فراهم می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش اینترنتی بلیط اتوبوس از اول خردادماه

فروش اینترنتی بلیط اتوبوس از اول خردادماه