مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 12:352020-05-20سياسي

مختاری:دانشگاه مذاهب اسلامی باید در تحقق منویات مقام معظم رهبری پیشگام باشد


دکتر مهدی جمالی فر از دانش آموختگان دانشگاه مذاهب اسلامی به سمت «معاونت فرهنگی و دانشجویی» این دانشگاه منصوب و مراسم تودیع و معارفه معاونین سابق و جدید امروز چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه برگزار شد.

- دکتر مهدی جمالی فر از دانش آموختگان دانشگاه مذاهب اسلامی به سمت معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه منصوب و مراسم تودیع و معارفه معاونین سابق و جدید امروز چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی، در ابتدای این مراسم، دکتر محمد حسین مختاری، رییس دانشگاه مذاهب اسلامی ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و قدردانی از خدمات و زحمات دکتر محمدرضا باقری در طی تصدی این مسئولیت و با تاکید بر اهمیت جایگاه مسائل فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه، دکتر مهدی جمالی فر را به عنوان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه معرفی کرد.

دکتر مختاری ضمن اشاره به اهمیت مقوله فرهنگ و ضرورت توجه هر چه بیشتر مسئولان دانشگاه به نیازهای این حوزه به عنوان یکی از مهمترین بخش های دانشگاه، برای بهبود امور فرهنگی در سطح اساتید، کارکنان و دانشجویان پیشنهاداتی ارائه نمود.

وی تاکید کرد: فعالیت در حوزه فرهنگی و دانشجویی یک کار سخت و پرزحمتی است که یک روش و هنر ویژه می طلبد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مختاری:دانشگاه مذاهب اسلامی باید در تحقق منویات مقام معظم رهبری پیشگام باشد

مختاری:دانشگاه مذاهب اسلامی باید در تحقق منویات مقام معظم رهبری پیشگام باشد