مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 12:502020-05-20ورزشي

48 هییت ورزشی در استان البرز فعالیت می کنند


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: 48 هییت ورزشی فعال در استان البرز وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر غفرانی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست مجمع سالیانه هیئت کشتی استان البرز که در سالن اجتماعات ورزش و جوانان البرز و با حضور رییس فدراسیون کشتی برگزار شد، اظهار کرد: از زمانی که البرز استان شده اعتبارات و امکانات در حد یک استان افزایش نیافت.

وی با اشاره به اینکه 48 هییت ورزشی فعال در استان البرز وجود دارد که همگی این هیئت ها قهرمانان جهانی و یا آسیایی دارند، گفت: هر هفته دو تا 10 مدال جهانی، آسیایی و بین المللی از مسابقات مختلف کسب می کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز افزود: در سال 97 در جریان مسابقات ورزشی مختلف بالغ بر 2 هزار و 500 مدال بین المللی، آسیایی و کشوری کسب کردیم که از این تعداد 700 مدال جهانی، آسیایی و بین المللی و هزار و 800 مدال کشوری است.

غفرانی در ادامه با بیان اینکه در استان البرز تنها یک سالن ورزشی دوهزار و 500 نفری داریم، عنوان کرد: در شهر فردیس تنها چهار درصد سرانه ورزشی داریم.

وی با اشاره به اینکه سرانه ورزشی به ازای هر نفر در شهر کرج برابر 35 سانتی متر است، عنوان کرد: در کل استان البرز سرانه ورزشی برابر 53 سانتی متر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

48 هییت ورزشی در استان البرز فعالیت می کنند

48 هییت ورزشی در استان البرز فعالیت می کنند