مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 13:002020-05-20سياسي

در ایام بحران کرونا 101 نفر زندانی نیازمند جرایم غیرعمد استان تهران آزاد شدند


مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: در ایام بحران کرونا، با توجه به برنامه های پیشگیری و حفظ سلامت زندانیان، نیکوکاران نوعدوست تهرانی با کمک این نمایندگی، - مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: در ایام بحران کرونا، با توجه به برنامه های پیشگیری و حفظ سلامت زندانیان، نیکوکاران نوعدوست تهرانی با کمک این نمایندگی، تعداد 101 نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد را آزاد کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منوچهر رحمانی با تقدیر از اقدام ارزشمند نیکوکاران نوعدوست اعلام کرد: با توجه به برنامه های تحولی قوه قضاییه مبنی بر کاهش جمعیت کیفری، ارائه مرخصی و مساعدت های قضایی و نیز بحث پیشگیری از کرونا، حفظ سلامتی زندانیان و کمک به آزادی آنان، نمایندگی ستاد دیه استان تهران، همسو با این برنامه ها، فعالیت های گسترده ای انجام داد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران افزود: با پیگیری پرونده های زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد در دفتر نمایندگی و کمک نیکوکاران، طی کمتر از سه ماه تعداد 101 نفر از زندانیان واجد شرایط شامل 13 نفر زن و 88 مرد آزاد شده، نزد خانواده خویش بازگشتند.

وی همچنین تأکید کرد: نیکوکاری منفعتی ماندگار و غنیمتی همیشگی است، وقتی یک انسان نیکوکار در راه خدا انفاق می کند، قبل از اینکه آن انفاق به طرف مقابل برسد، به خود انفاق کننده م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در ایام بحران کرونا 101 نفر زندانی نیازمند جرایم غیرعمد استان تهران آزاد شدند

در ایام بحران کرونا 101 نفر زندانی نیازمند جرایم غیرعمد استان تهران آزاد شدند